2014. augusztus 9., szombat

Köszönöm & díj! :)

Sziasztok!

Először is nagyon köszönöm a komikat, hisz ezzel újra lelket öntöttetek belém. Örülök, hogy tetszik nektek a blog, és ígérem mindig amint lesz időm hozom a részeket. Igyekezni fogok.
Másodszor pedig. A blog megkapta első díját, melyet nagyon köszönök Klau Hemmingsnek!
A sok komi, meg a díj pedig még jobban ösztönzött arra, hogy minél hamarabb megírjam a következő részt. Csak annyit árulok el róla, hogy már készül és holnap hozom is. :)



Szabályok

Írd ki kitől van!

Írj magadról 10 dolgot!
Válaszolj 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küldd tovább 10 embernek!


10 dolog magamról:

1. Sokan meglepődnek, mikor megtudják hány éves vagyok. Fiatalabbnak nézek ki pár évvel, és ezt nem szeretem. 
2. Amúgy 17 éves vagyok. 
3. Jövőre érettségi és parázoooom nagyon... 
4. Nagyon sok énekest és bandát szeretek.
5. Van egy macskánk és két kutyánk. 
6. Szeretek gitározni, és már 2 éve magamtól tanulgatom. 
7. Több, mint 6 éve táncolok.
8. Angol az egyetlen tantárgy, amit szeretek az iskolában. 
9. Austint 2012-ben ismertem meg.
10. Már megtanultam, hogy semmi sem lehetetlen. Az álmokban pedig hinni kell és küzdeni értük. 

A 10 feltett kérdés:

1.Mi akarsz lenni ha nagy leszel? Ez egy jó kérdés, és bevallom fogalmam sincs. Turizmus, vendéglátás az irány, és van 5-6 hónapom, hogy pontosabban eldöntsem mi legyen. /ami nem sok :( /
2.Ha egy állatkertbe laknál úgy hogy a gondozok nem tudnák hol bujkálnál? Valószínűleg olyan állatoknál szállnék meg, akiktől nem félek, másra nem nagyon tudok gondolni. Talán zsiráfoknál, mert azok nem bántanak, bár ki tudja... Inkább maradok annál, hogy az állatkertben van pár ló /ami nem hiszem, hogy van/, de tőlük tuti nem félnék. :) 
3.Ha választhatnál mi lennél:tonhal vagy cápa? Cápa
4.Lovagoltál már? Igen, nővérem férjének lovardája van, így én is nagyon megszerettem a lovakat és megtanultam lovagolni, néha még mindig szoktam. :) 
5.Ismered a Janoskianst? Igen és imádom őket. Nem normálisak az biztos. :D
6.Milyen bandákat szeretsz? One Direction, 5 Seconds Of Summer, Union J, The Vamps, R5, Midnight Red, Hollywood Ending, Before You Exit, Little Mix, IM5 és ByTheWay :)
7.Hova mennél el szívesen? Anglia, azon belül pedig nagyon sok helyre.
8.Ha aranyhal lennél szeretnél aranyhal lenni? Érdekes kérdés :D Szerintem nem. Unalmasnak tűnik az aranyhal élet.
9.Szoktál depis lenni? Csak szomorú szoktam lenni, azonban mindig ott van nekem 1D, Austin és 5SOS. Csak róluk kell videókat néznem és nagyjából elszáll a rossz kedvem. Úgyhogy nem, depis még nem voltam.
10.Mit utálsz legjobban? Ha valaki szemtől szembe jópofizik és kedves velem, azonban a hátam mögött pedig elhord mindennek. 

10 kérdésem: 

1. Mely 3 énekes vagy banda koncertjére szeretnél mindenképp eljutni?
2. Van twittered? 
3. Milyen könyvet olvastál utoljára? 
4. Mi a kedvenc filmed?
5. Játszol valamilyen hangszeren? Ha nem, akkor van amit szívesen megtanulnál? 
6. Ha most bárhova elmehetnél, hova mennél?
7. Mit szeretsz legjobban a nyárban?
8. Kedvenc évszakod?
9. Ha találkoznál egy kedvenc előadóddal, mit tennél először? Megölelnéd, autogramot kérnél, vagy közös képet csinálnál vele?  
10. Mit tennél, ha egy napra láthatatlan lehetnél? 

Sajnálom, de nem tudom 11 személynek tovább küldeni a díjat, mivel a blogok, amiket olvasok szinte mind angolok, melyek wattpad-on vannak. 
Egyetlen egy magyar blogot olvasok, amit imádok és egyszerűen iszonyat nagy tehetsége van az írójának. 
Ő nem lenne más, mint


1 megjegyzés: